VAS "Latvijas dzelzceļš" valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs
Foto: Ieva Leiniša/LETA

VAS "Latvijas dzelzceļš" valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs pagājušajā gadā par darbu uzņēmumā saņēmis 120 894 eiro, norādīts viņa valsts amatpersonas deklarācijā.

Salīdzinot ar 2020. gadu Kleinberga ieņēmumi "Latvijas dzelzceļā" nav mainījušies.

Vienlaikus 35 797 eiro Kleinbergs pērn nopelnījis par darbu SIA "Rīgas ūdens" padomē, tostarp līdz 2021. gada 15. februārim viņš bija padomes loceklis, bet pēc tam - padomes priekšsēdētājs.

"Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētāja skaidrās naudas uzkrājumi, noslēdzoties 2021.gadam, veidoja 16 250 eiro, bet bezskaidras naudas uzkrājumi gada beigās veidoja 16 312 eiro, un gada laikā tie ir samazinājušies par 13 346 eiro.

Kleinberga parādsaistības 2021. gada beigās veidoja 73 456 eiro, un tās pērn ir samazinājušās par 13 879 eiro.

Kleinberga īpašumā vēl arvien ir dzīvoklis un vēl viens nekustamais īpašums Rīgā, kā arī zeme Engures pagastā.

Tāpat "Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētājam vēl arvien pieder 2011.gada izlaiduma automašīna "Toyota Land Cruiser", divas motorlaivas - 2011.gada "Cursus 440" un 2015.gada "Finnmaster 52 SC", kā arī divas piekabes laivu transportēšanai - 2013.gada "Respo 750V511L191" un 2015.gada "Respo 1000V591L209".

2020. gadā Kleinbergs par darbu "Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētāja amatā nopelnīja 120 902 eiro, bet par darbu "Rīgas ūdens" padomes locekļa amatā no 2020.gada 20.oktobra līdz gada beigām - 10 170 eiro.

Kleinbergs ir "Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētājs kopš 2020. gada aprīļa.

Jau vēstīts, ka "Latvijas dzelzceļa" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 249,177 miljoni eiro, kas ir par 1,8% mazāk nekā 2020.gadā, kā arī koncerns guva peļņu 3,909 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

"Latvijas dzelzceļš" ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums "LDz ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums "LDz apsardze", loģistikas uzņēmums "LDz loģistika", kā arī infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums "LDz infrastruktūra", kuram 2022.gada maijā sākts likvidācijas process.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!