Vienlaikus sadarbībā ar ziedot.lv daļa no ienākumiem no biļešu tirdzniecības tiks ziedoti palīdzības sniegšanai Ukrainai, portālu "Delfi" informēja rīkotāji.
Tiek uzsvērts, ka šobrīd vairāk nekā jebkad iepriekš ir redzams, ka komunikācijas kontekstā auditorijas uzmanības piesaistīšanai ir izšķiroša loma, turklāt tas ir būtiski ne tikai politikā, bet jebkurā nozarē. Tādēļ šī gada "Baltic Brand Forum" tēma ir "Ko meklē, tas uzvar" ("No Search – No Glory"). Komercdarbībā zīmoliem ir būtiski būt interesantiem un atmiņā paliekošiem, tādējādi paverot iespējas piesaistīt papildu investīcijas un jaunus talantus, un veicinot arī kopējo valsts labklājību.
Diskusijās Baltijas veiksmīgāko zīmolu vadītāji un eksperti, kā arī ārvalstu vieslektori skaidros, kāda ir uzmanības cena mūsdienu pasaulē, kā arī diskutēs par veidiem, kā piesaistīt auditorijas uzmanību un sekot līdzi "Share of Search" (meklējumu daļa) rezultātiem. Tiks apspriesti arī tādi koncepti kā pozitīvās uzmanības ekosistēma, zīmolu veselība, kā arī runāts par līdz šim vēl nepieredzēto uzmanības krīzi un zīmolu aktīvismu.
Pēc četru gadu pārtraukuma forumā viesosies pasaulē atzītais mārketinga efektivitātes pētnieks un grāmatu autors Le Binē. Efektivitātes vadītājs aģentūrā "adam&eve DDB" savā lekcijā ""Share of Search": jauns veids, kā izsekot zīmolus un reklāmu" pavērs jaunas perspektīvas, kā vērtēt auditorijas uzvedību interneta vidē.
Savukārt Krisija Hensone, globālās stratēģijas vadītāja aģentūrā "OMD Worldwide", lekcijā "Uzticības un empātijas atjaunošana uzmanības laikmetā" skaidros, kā pārvarēt vienu no lielākajām uzticības krīzēm, ko piedzīvojam šobrīd.
"Baltic Brand Forum" noslēgumā līdzās mīlētākajiem, zaļākajiem un cilvēcīgākajiem zīmoliem šogad pirmo reizi tiks pasniegtas balvas arī meklētākajiem zīmoliem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, kā arī Baltijā kopumā.
Sadarbībā ar Ziedot.lv "Baltic Brand Forum" aicina nepārtraukt palīdzības sniegšanu Ukrainai, un pieci eiro no katras iegādātās biļetes pasākuma vērošanai klātienē tiks ziedoti Ukrainas brīvībai un mieram.
"Baltic Brand Forum" norisināsies 21. septembrī, tas notiks angļu valodā un būs vērojams klātienē "Hanzas Perons", Rīgā, vai tiešsaistē. Pasākumu organizē NORD DDB, OMD un RAIT sadarbībā ar Google, Latvijas Zaļais punkts, Element, Nords Porter Novelli, TV3 Group, Delfi, IR Nauda, EHR, JC Decaux, Skonto Radio, Santa, Rīgas Viļņi un DScreens.