Pandēmijas sākumā piedzīvotais haoss paciņu piegādē lika kompānijām ieguldīt līdzekļus gan pakomātu tīklu paplašināšanā, gan jaunu kurjeru algošanā. Šobrīd pieprasījums ir stabilizējies. Uzņēmumi gan sagaida, ka e-komercijas popularitāte tikai pieaugs, tādēļ turpina investēt kurjerpakalpojumu attīstībā.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit