Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" 2021. gadā sasniedzis vairāk nekā 111,5 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn sasniedza 5,5 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk nekā gadu iepriekš. Pērn "Citro" veikalu tīkla attīstībā paplašināšanā tika veiktas 5,8 miljonu eiro lielas investīcijas. Arī šogad plānotas investīcijas 6,7 miljonu apmērā zīmola koncepta attīstībā, kā arī veikalu tīkla paplašināšanā un modernizācijā, informē uzņēmums.
Ieguldot veikalu tīkla paplašināšanā, pērn tika atvērti vairāki jauni "Citro" veikali, tostarp Jūrmalā un Rīgā. Tāpat tika veikta vairāku esošo tirdzniecības vietu modernizācija - īstenota iekārtu maiņa uz energoefektīvākiem un videi draudzīgākiem risinājumiem. Notika arī darbs, lai sagatavotos depozīta sistēmas ieviešanai Latvijā, kurā "Citro" tīkls pārstāv vairāk nekā 75 depozīta nodošanas punktus Latvijas reģionos. Vairākās tirdzniecības vietās tika uzstādītas pašapkalpošanās kases. Arī šogad plānots turpināt veikalu modernizāciju.
SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs un "Citro" zīmola pārstāvis Imants Kelmers teic, ka, neskatoties uz aizvadītā gada nozares izaicinājumiem un mazumtirdzniecības nozares stingrajiem ierobežojumiem Covid-19 pandēmijas laikā, kas liedza nozarei pilnvērtīgi darboties, "Citro" tīkls kopumā īstenoja izvirzītos zīmola attīstības plānus. Pērn izdevies kāpināt apgrozījuma un peļņas rādītājus. Vienlaikus veiktas investīcijas, paplašinot veikalu tīklu un sortimenta piedāvājumu, tostarp attīstot pašu ražoto produktu līniju ar "Citro" zīmolu, kā arī nodrošinot e-veikala darbību Latvijas reģionos. Arī šī gada pirmā puse bija izaicinājumu pilna – neskaidrā ģeopolitiskā situācija un straujais resursu cenu kāpums, viennozīmīgi ietekmē gan ikdienas pamatdarbu, gan nākotnes attīstības plānus.