MISC 2.0 - 15234
Foto: Publicitātes foto
Viena no lielākajām Latvijas reklāmas aģentūrām "Nord DDB" mainījusi nosaukumu uz "Magic". Izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa "B40".

Tajā bez radošās aģentūras "Magic" iekļauta arī dizaina studija "KID", zīmola konsultāciju aģentūra "WIT", satura studija "Play" un digitālo risinājumu aģentūra "Element".

"Vairākus gadus aktīvi iesaistoties Ziemeļeiropas aģentūru tīklā "Nord", no skandināvu partneriem esam ieguvuši vērtīgu pieredzi. Ir ieviestas vairākas jaunas metodes un adaptēti progresīvi rīki, kas devuši gan mums, gan nozarei kopumā jaunu enerģiju. Tomēr pēc trīs gadu sadarbības esam pārliecinājušies, ka Skandināvijas un Baltijas tirgi mārketinga un reklāmas nozarē katrs dzīvo savā ekosistēmā, un kopīgu projektu iespējas ir ierobežotas. Tādēļ pēc dažādu sadarbības modeļu izvērtēšanas pieņemts lēmums veidot pašiem savu zīmolu – "Magic" – un attīstīt integrētu partneru aģentūru grupu "B40" ar mērķi nostiprināt līdera pozīcijas Baltijas tirgū un turpināt izvērst aktivitātes arī eksporta tirgos. Laikā, kad īpaši bieži tiek runāts par neatkarības vērtību, šis solis Latvijas partneru komandai nākotnē ļaus brīvi attīstīt savu uzņēmumu reģionāli, nesot Latvijas vārdu pasaulē. Līdzi ņemam mūsu ambīcijas un pārliecību, ka radošums ir spēcīgākais ierocis biznesa izaugsmei," stāsta "Magic" vadītājs Andris Rubīns.

Radošā aģentūra ar sākotnējo nosaukumu "Brand Sellers DDB" tika dibināta pirms 27 gadiem kā pirmā aģentūra Latvijā, ko izveidojis starptautisks reklāmas aģentūru tīkls. Tās līdzdibinātājs un vadītājs bija Edgars Skulte, kurš savulaik licis pamatus arī virknei citu šobrīd vadošo Latvijas komunikācijas aģentūru. 2006. gadā aģentūras vadības grožus pārņēma tās līdzšinējais vadītājs Andris Rubīns.

"Magic" komandu šodien veido 45 cilvēki, bet integrēto partneraģentūru grupā "B40" kopumā strādā 80 cilvēki. "Magic" kopš 2004. gada veic zīmolu pētījumu "Brand Capital", kā arī veido "Baltijas zīmolu topu", kas uzskatāms par vienu no nozīmīgākajiem zīmola rezultātu mērījumiem Baltijā.

"Magic" saņēmusi vairākus simtus lokāla un starptautiska mēroga prestižus nozares apbalvojumus, tostarp atnesot Latvijai pirmo Zeltu Eiropas mārketinga efektivitātes festivālā "EuroEFFIE". Tāpat "MAGIC" ir pirmā un joprojām vienīgā Latvijas aģentūra, kas vairākkārt (2018. un 2019. gadā) atzīta par Baltijas gada aģentūru "BestMarketing" veidotajā aģentūru reitingā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!