MISC 2.0 - 15234
Foto: Publicitātes foto
Viena no lielākajām Latvijas reklāmas aģentūrām "Nord DDB" mainījusi nosaukumu uz "Magic". Izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa "B40".

Tajā bez radošās aģentūras "Magic" iekļauta arī dizaina studija "KID", zīmola konsultāciju aģentūra "WIT", satura studija "Play" un digitālo risinājumu aģentūra "Element".

"Vairākus gadus aktīvi iesaistoties Ziemeļeiropas aģentūru tīklā "Nord", no skandināvu partneriem esam ieguvuši vērtīgu pieredzi. Ir ieviestas vairākas jaunas metodes un adaptēti progresīvi rīki, kas devuši gan mums, gan nozarei kopumā jaunu enerģiju. Tomēr pēc trīs gadu sadarbības esam pārliecinājušies, ka Skandināvijas un Baltijas tirgi mārketinga un reklāmas nozarē katrs dzīvo savā ekosistēmā, un kopīgu projektu iespējas ir ierobežotas. Tādēļ pēc dažādu sadarbības modeļu izvērtēšanas pieņemts lēmums veidot pašiem savu zīmolu – "Magic" – un attīstīt integrētu partneru aģentūru grupu "B40" ar mērķi nostiprināt līdera pozīcijas Baltijas tirgū un turpināt izvērst aktivitātes arī eksporta tirgos. Laikā, kad īpaši bieži tiek runāts par neatkarības vērtību, šis solis Latvijas partneru komandai nākotnē ļaus brīvi attīstīt savu uzņēmumu reģionāli, nesot Latvijas vārdu pasaulē. Līdzi ņemam mūsu ambīcijas un pārliecību, ka radošums ir spēcīgākais ierocis biznesa izaugsmei," stāsta "Magic" vadītājs Andris Rubīns.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!