Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Baltijas valstīs lielākās mediju grupas AS "Ekspress Grupp" ieņēmumi pirmajā pusgadā pieauguši par gandrīz ceturtdaļu, t.i., 23%, turklāt uzņēmuma peļņa, neskatoties uz resursu cenu pieaugumu, kāpusi par 12%, liecina jaunākie finanšu rezultāti.

"Ekspress Grupp" konsolidētie ieņēmumi 2022. gada otrajā ceturksnī bija 16,4 miljoni eiro un tīrā peļņa - 1,27 miljoni eiro. Gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ieņēmumi pieauga par 23% līdz 29,8 miljoniem eiro un tīrā peļņa – par 12% līdz 0,76 miljoniem eiro. Digitālie ieņēmumi 2022. gada pirmajos sešos mēnešos palielinājās par 28%, salīdzinot ar to pašu periodu pagājušajā gadā, un digitālie ieņēmumi veidoja 76% no grupas kopējiem ieņēmumiem.

"Ekspress Grupp" otrā ceturkšņa ieņēmumi atbilst plānotajam, informē valdes priekšsēdētāja Mari-Līsa Rītsalu (Mari-Liis Rüütsalu). "Grupas tiešsaistes reklāmas pārdošanas apjomi bija spēcīgi, ko noteica visa tirgus izaugsme, kā arī klientiem sniegtie īpaši elastīgie digitālās reklāmas risinājumi. Reklāmas klienti arvien lielāku daļu savu līdzekļu iegulda tiešsaistes kanālos, kas paver jaunas iespējas "Ekspress" grupas uzņēmumiem," skaidro vadītāja.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!