2022. gada jūnijā, salīdzinot ar 2021. gada jūniju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 0,7%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati salīdzināmajās cenās.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 2,8%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 0,2%, autodegvielas - samazinājās par 8,6%.
Salīdzinot ar 2021. gada jūniju, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 31,4%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 8,2%) un kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 5,2%). Apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 12,7%), mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 12,2%) un apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 8,2%).