Rīgas namu pārvaldnieks, RNP
Foto: LETA
Jau trešo gadu pēc kārtas uzlabojas SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu maksāšanas disciplīna, neraugoties uz 17% pieaugumu pakalpojumu cenām – siltumenerģija, ūdensapgāde un kanalizācija, elektroenerģija, kā arī atkritumu apsaimniekošana, informē uzņēmumā.

Jūnijā maksāšanas disciplīna uzlabojusies par 2%, savukārt, salīdzinot ar 2020. gada jūniju, – par 10%.

Izmaiņas pakalpojumu apmaksas disciplīnā saistītas ar vairākiem aspektiem, piemēram, sekmīga atgādinājumu ieviešana par apmaksas termiņa iestāšanos – atgādinājumi par rēķinu apmaksu, informatīvie paziņojumi, SMS apziņošanas, kā arī veiktās preventīvās parādu atgūšanas darbības, norāda SIA "Rīgas namu pārvaldnieks".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!