Foto: LETA

SIA "Strabag" jāpārbūvē asfaltbetona kārta remontdarbu uz reģionālā autoceļa Tukums - Kuldīga (P121) posmā no rotācijas apļa ar Ventspils šoseju (A10) līdz apdzīvotai vietai Sāti. Ceļa pārbūvi būvnieks uzsāka pērn, taču decembrī tur tika konstatēti ievērojami defekti, ieklātā asfaltbetona kārta vietām bija sabrukusi, informē VSIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Būvniekam uzdots veikt asfaltbetona pamata kārtas defektu labošanu: vietās, kur defektu dziļums pārsniedz 3,5 cm, asfaltbetona pamata kārta jānojauc un jāuzbūvē no jauna; vietās ar 1–3,5 cm dziļiem defektiem asfaltbetons jānofrēzē un jāieklāj jauns asfaltbetons.

Ņemot vērā, ka rezultātā remontētā kārta nebūs viendabīga, visam asfaltbetona segumam tiek noteiktas papildu garantijas saistības – ilgāks garantijas periods seši gadi. Ja šajā laikā asfaltbetona segumā parādīsies nozīmīgi (vairāk nekā 2% no kopējā izbūvētā joslu garuma) defekti, būvniekam būs pienākums defektus labot, pārbūvējot abas asfaltbetona kārtas visā joslas platumā. Kā nodrošinājums garantijas saistību izpildei izpildītājam ir jāiesniedz bankas galvojums par summu, kas atbilst abu asfaltbetona kārtu pārbūves izmaksām visā papildu garantijas posmā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!