MISC 2.0 - 15349
Foto: Publicitātes attēli
Labi apmaksāta algota darba nomaiņu uz savu biznesu komunikācijas stratēģe Dagnija Lejiņa salīdzina ar jautru un vienlaikus nervus kutinošu braucienu pa amerikāņu kalniņiem, ir cieši jāpiesprādzējas. Taču viņai patīk sevi izaicināt un, kā mēdz teikt, izkāpt no komforta zonas.

Biznesā nenoliedzami ir daudz baltu dienu, bet gana daudz ir arī melno, tādēļ, lai virzītos uz priekšu, jādara tas, kas pašam patiešām patīk un sagādā prieku. "Darot to, kas īsti neiet pie sirds, tās melnās "strīpas" var arī nepārvarēt," viņa saka. 

"Delfi Bizness" turpina rakstu sēriju, kurā dažādu nozaru uzņēmēji, praktiķi dalās ar uzņēmējdarbības gaitās gūtajām atziņām, biznesa mācībām, atklāj veiksmes formulas elementus, kā arī stāsta par savu rūdījumu, tostarp kļūdoties. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!