Foto: Publicitātes attēli

"UPB" grupas uzņēmumā "Transportbetons MB" šogad investēti kopumā ap 450 tūkstošiem eiro, kur lielākos ieguldījumus veido Valmieras ražotnes modernizācija, kā arī uzņēmuma specializētā autoparka atjaunošana.

Valmieras transportbetona ražotnē veikta pilnīga betona mezgla rekonstrukcija un vadības sistēmas modernizācija. "Mūsu gadījumā rekonstrukciju var pielīdzināt praktiski jaunas ražotnes uzstādīšanai. To veicām ar mērķi ikdienas darbu padarīt efektīvāku un produktīvāku, kā arī uzlabot ražošanas procesu. Iegūsim plašākas iespējas strādāt ar, piemēram, krāsaino betonu, kas kļūst arvien pieprasītāks," skaidro "Transportbetons MB vadītājs Jānis Mētra.

Valmieras ražotnes modernizācija uzlabos arī darba apstākļus un darba drošību, tāpat nākotnē paredzēts arī labiekārtot tai pieguļošo teritoriju.

"Esam lielākais transportbetona tīkls Latvijā un labi jūtam tirgus tendences – ar katru gadu palielinās pieprasījums pēc speciālajiem betona veidiem, kas paredzēti, piemēram, tiltu būvniecībai vai agresīvām vidēm. Tāpat arī būvnieki arvien biežāk novērtē to, ka spējam piesaistīt vairākas ražotnes vienlaicīgi uz atbildīgiem lējumiem, kas samazina betona iestrādes laiku un sniedz papildu drošību precīzākās piegādēs. Tāpēc arī mērķtiecīgi ieguldām gan ražošanas tehnoloģiju, gan autoparka atjaunošanā, lai spētu stabili strādāt ar sarežģītiem un intensīviem projektiem," papildina Mētra.

Šī ir jau ceturtā modernizētā transportbetona ražotne pēdējo gadu laikā, turklāt šo komplicēto procesu pilnībā veicis UPB grupas tehnoloģiskais dienests. Rekonstrukcijas laikā nebija jāpārtrauc betona piegādes reģiona klientiem – to nodrošināja mobilā ražotne, kas uz šo laiku tika pārvietota uz Valmieru.

Kopumā "Transportbetons MB" autoparkā šobrīd ir aptuveni 60 specializētās tehnikas vienības, kas apkalpo 11 ražotņu tīklu visā Latvijas teritorijā un arī Zviedrijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!