Rets ir tāds pakalpojumu sniedzējs, kas šovasar nav paziņojis par rēķinu palielināšanu saviem klientiem. Lai arī pienākums iepriekš ziņot par gaidāmajām cenu izmaiņām nav obligāts visiem uzņēmumiem, to prasītu godīga komercprakse. “Delfi Bizness” skaidro, kādos gadījumos komersants drīkst mainīt ar klientu noslēgtā līguma nosacījumus, tostarp palielinot cenu par pakalpojumu, un par ko patērētāji visbiežāk sūdzas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).
Patērētāji ir jābrīdina!
Pirmkārt, pakalpojumu cenas var mainīt tikai tad, ja šāda iespēja ir paredzēta spēkā esošajā līgumā, “Delfi Bizness” skaidro PTAC pārstāve Sanita Gertmane. Cenu izmaiņām jābūt pamatotām. Atsevišķām nozarēm ir saistoši valdības noteikumi, kas nosaka konkrētus iemeslus, kuru dēļ var veikt izmaiņas cenā. Piemēram, komplekso tūrisma pakalpojumu sniedzējiem tādi ir degvielas un elektrības cenu izmaiņas, kā arī izmaiņas valūtas maiņas kursos.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv