2022. gada jūlijā, salīdzinot ar 2021. gada jūliju, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 0,5%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati salīdzināmajās cenās.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 1,7%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 3,4%, autodegvielas – samazinājās par 8,4%.
Salīdzinot ar 2021. gada jūliju, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 57,1%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 13,8%) un nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 9,3%). Apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 23,9%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 10,8%) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 5,7%).