Sociālajā tīklā "Facebook" šonedēļ tika publicēts ieraksts, kurā aviokompānijas "airBaltic" pasažieris dalījās neizpratnē par tās rīcību. Saskaņā ar viņa pausto no Rīgas uz Frankfurti ceļojošos pasažierus, kuri jau bija sasēdušies lidmašīnā un gatavi ceļam, aviokompānija no tās izsēdinājusi, pamatojot ar tehniskiem sarežģījumiem, bet jau pēc neilga laika tajā pašā lidmašīnā sasēdināti cita reisa pasažieri, kuri no Rīgas devās uz Stokholmu.
Aviokompānijā, atbildot uz "Delfi Bizness" interesi par šo gadījumu, neslēpj, ka tas darīts, balstoties uz tālāko ietekmi uz "airBaltic" tās dienas lidojumiem.
Ieraksta autors informē, ka 29. augusta rītā pasažieri Rīgas lidostā sakāpuši "airBaltic" lidmašīnā ar reisa numuru BT243, kuram bija jādodas ceļā uz Frankfurti. Pasažieri jau bija sakāpuši lidmašīnā, kad tika paziņots, ka tehnisku problēmu dēļ lidojums nenotiks. Taču pēc neilga laika šajā pašā lidmašīnā esot sakāpuši citi pasažieri un aizlidojuši uz Stokholmu. Tādējādi ceļotāji, kuriem galamērķis bija Sidneja, tur ierodas 12 stundas vēlāk, jo nelidoja paredzētajā maršrutā Rīga-Fraknkfurte-Abu Dabi-Sidneja, bet Rīga-Frankfurte-Singapūra-Sidneja.