Ņemot vērā straujo inflācijas kāpumu, kas tiešā veidā ietekmē mājsaimniecību iespējas iegādāties ierastos pārtikas produktus un citas pirmās nepieciešamības ikdienas preces, "Rimi Latvia" ievieš jaunu ilgtermiņa atbalsta programmu, liecina mazumtirgotāja sniegtā informācija.
Tās ietvaros "Rimi" no 6. septembra samazinās un līdz šā gada 31. decembrim fiksēs cenas 100 pieprasītākajiem produktiem visos savos veikalos.
"Delfi Bizness" jau rakstījis, ka pārtikas mazumtirdzniecībā Latvijā valda sīva konkurence, turklāt pēdējā laikā tirgū ienākuši arī jauni spēlētāji: Latvijā savu tīklu izvērš Vācijas zīmols "Lidl", bet nesen pirmos veikalus vēra Nīderlandes zīmols "Spar". Tas mazumtirgotājus spiež konkurēt arī ar cenām. "Rimi" Latvijā ir vairāk nekā 130 dažādu formātu veikali.