Lai arī dzērienu ražotājs SIA "Cido grupa" marta pirmajā pusē paziņoja, ka pārtraucis produktu eksportu uz Krieviju un Baltkrieviju, "Delfi Bizness" rīcībā nokļuvušas vairākas šā gada augustā uzņemtas fotogrāfijas, kurās redzams, ka vēl aprīlī ražoti "Cido grupai" piederošā SIA "Lāčplēša alus" produkti tiek tirgoti veikalos Krievijā. Gan "Lāčplēša alus", gan Lietuvas alus darītava "Kalnapilis-Tauras group", kurā Latvijas zīmola alus ticis saražots, tajā vaino sadarbības partneri. Tāpat tiek atzīts, ka šis nav pirmais gadījums, kad sadarbības partneru dēļ "Lāčplēša alus", iespējams, esot nonācis Krievijas tirgū jau pēc kara.
Kā redzams fotogrāfijās, vairākos Krievijas veikalos, tostarp Krievijas mazumtirdzniecības ķēdes “Okey” veikalā, tiek tirgoti dažādi “Lāčplēša alus” zīmoli – “Staburags”, “Lāčplēsis Dzintara”, “Lāčplēsis Gaišais”, “Lāčplēsis Kviešu”, kā arī “Līvu Pilzenes”, kuru arī ražo “Cido grupas” ietvaros. Uz vairākām “Staburags” alus bundžām redzams, ka tas ražots šā gada 30. aprīlī – vairāk nekā divus mēnešus pēc Krievijas sāktā kara Ukrainā un apmēram pusotru mēnesi pēc tam, kad gan “Cido grupa”, gan “Kalnapilis-Tauras group” publiski bija paziņojuši par eksporta pārtraukšanu uz Krieviju un Baltkrieviju.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv