Viena no lielākajiem pārtikas ražotājiem Latvijā "Orkla Latvija" apgrozījums 2021.gadā pieaudzis par 9%, sasniedzot 112,8 miljonus eiro. Pērn uzņēmums par 3% kāpināja eksporta apjomu, sasniedzot 28,1 miljona eiro apgrozījumu no produktu pārdošanas vairāk nekā 20 valstīs.
"Orkla Latvija" peļņa pārskata gadā bija 2,3 miljoni eiro, savukārt samaksāto nodokļu apjoms sasniedzis 20,2 miljoni eiro (par 15% vairāk nekā 2020.gadā).
Uzņēmums vietējam un eksporta tirgiem kopumā izstrādāja rekordskaitu – 169 jaunus un atjauninātus produktus – saldumu un uzkodu, kā arī dažādu pārtikas produktu kategorijās. Tā zīmoli ir "Laima", "Spilva", "Selga", "Staburadze", "Ādažu", "Naturli" u.c.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit