MISC 2.0 - 15978
Foto: Publicitātes foto

Viena no lielākajiem pārtikas ražotājiem Latvijā "Orkla Latvija" apgrozījums 2021.gadā pieaudzis par 9%, sasniedzot 112,8 miljonus eiro. Pērn uzņēmums par 3% kāpināja eksporta apjomu, sasniedzot 28,1 miljona eiro apgrozījumu no produktu pārdošanas vairāk nekā 20 valstīs.

"Orkla Latvija" peļņa pārskata gadā bija 2,3 miljoni eiro, savukārt samaksāto nodokļu apjoms sasniedzis 20,2 miljoni eiro (par 15% vairāk nekā 2020.gadā).

Uzņēmums vietējam un eksporta tirgiem kopumā izstrādāja rekordskaitu – 169 jaunus un atjauninātus produktus – saldumu un uzkodu, kā arī dažādu pārtikas produktu kategorijās. Tā zīmoli ir "Laima", "Spilva", "Selga", "Staburadze", "Ādažu", "Naturli" u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!