Viņa norādīja, ka 2022.gada pirmajā pusgadā Latvijā tika izvietoti kopumā 5,778 miljoni vides reklāmu, kas ir par 58,8% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2021.gadā.
Liepiņa skaidroja, ka pērn pirmajā pusgadā Covid-19 pandēmijas mazināšanai ieviesto ierobežojumu dēļ vides reklāmu apmēri nebija tādi, kādi varēja būt. Tādējādi lielais pieaugums šogad pirmajā pusgadā salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmo pusgadu ir skaidrojams gan ar salīdzinoši zemo aktivitāti 2021.gada pirmajā pusgadā, gan arī ar pieprasījuma pēc vides reklāmas palielināšanos.
Vienlaikus viņa atzīmēja, ka liels izaicinājums joprojām ir vides reklāmu vietu skaits Rīgā, jo, salīdzinot ar 2021.gadu, šogad pirmajā pusgadā Rīgā bija par 800 vides reklāmas vietām mazāk.
"Vietu trūkumu lielā mērā kompensēja digitālo ekrānu attīstība un lielais pieprasījums pēc tiem. Taču joprojām esam situācijā, kad mums nav jaunu vides tīklu, zudušo 800 lokāciju vietā. Dažādu birokrātisku šķēršļu dēļ kavējas jauno vides reklāmas tīklu, par kuru vietām vairāki komersanti Rīgas domei nosolīja ļoti augstas zemes nomas maksas, izbūve un nodošana reklāmas izvietošanai," skaidroja Liepiņa.
Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja arī atzīmēja, ka šāda situācija dara bažīgus gan vides mediju tīklu īpašniekus, gan reklāmdevējus, jo pieprasījums pēc vides reklāmas ir, bet vides komersanti nevar nodot objektus ekspluatācijā, lai varētu sākt atpelnīt gan viena tukša gada nomas maksu, gan ieguldījumus par vides vietu izbūvi.