Delfi foto misc. - 80309
Foto: Pixabay
Jau otro gadu Latvijā tiek veikts padziļināts pētījums par mārketinga komunikācijas un vadības organizēšanu "Latvijas Mārketinga Vides apskats 2022", kurā īpaša uzmanība šogad tiks pievērsta izaicinājumiem ekonomikā un digitālajā telpā.

Pētījuma īstenotāji "Delfi Bizness", aģentūras "WKND", "Norstat" un "Flow" aicina tā īstenošanā iesaistīties ikvienu komunikācijas jomā strādājošo, aizpildot pētījuma anketu šeit. Pētījuma rezultāti būs pieejami publiski.

"Līdz pirmā pētījuma īstenošanai faktiski neeksistēja pietiekami universālu kritēriju, lai nozare iespējami objektīvi varētu izvērtēt savas ieceres, idejas un īstenotos projektus. Tādēļ tā sākotnējais mērķis bija sniegt papildu instrumentu Latvijā strādājošo uzņēmumu mārketinga vadītājiem, lai izvērtētu nozarē notiekošo un izprastu tendences tajā. Šo mērķi ir izdevies pat pārsniegt, jo mārketinga vadītāji ir atzinuši, ka šo pētījumu savām komandām dod kā obligāto lasāmvielu. Tas sniedz lielu gandarījumu par paveikto, tādēļ pētījuma turpinājums ir loģisks un nepieciešams, it īpaši ņemot vērā jauno realitāti," norāda pētījuma iniciators - reklāmas aģentūras "WKND" partneris un stratēģis Edgars Pētersons.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!