Ņemot vērā Covid-19 ietekmi un resursu cenu pieaugumu, aizvadītajā gadā pārtikas ražotājam "Orkla Latvija" izdevies sasniegt finanšu rezultātus atbilstoši vadības plānotajiem. Salīdzinot ar gadu iepriekš, SIA "Orkla Latvija" apgrozījums 2021. gadā palielinājies par 9,17%, sasniedzot 112,8 miljonus eiro. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas bijusi uz pusi mazāka nekā 2020. gadā, proti, tā samazinājusies līdz 2,3 miljoniem eiro, informē "Lursoft Klientu portfelis".
SIA "Orkla Latvija" 2021. gadā turpināja pozīciju stiprināšanu tirgū un investēja vairāk nekā 2 miljonus eiro ilgtspējīgu ražošanas procesu attīstībā, ieviešot plašāku ražošanas automatizāciju, veicinot energoefektivitāti, uzlabojot darba vidi un infrastruktūru, kā arī jaunu produktu izstrādē. Lielākās investīcijas pagājušajā gadā novirzīja trīs investīciju projektiem jaunajā "Laima" ražotnē, kā arī liela daļa investīciju izmantota energoefektivitātes uzlabošanai "Ādažu Čipsi" ražotnē, palīdzot uzņēmumam radīt mazāk CO2 izmešu.
SIA "Orkla Latvija" vadības ziņojumā norādīts, ka uzņēmums pagājušajā gadā Latvijas tirgū kopumā laida rekordskaitu – 169 – jaunus un atjaunotus produktus, no tiem 135 – dažādu saldumu, saldo un sāļo uzkodu kategorijās, savukārt 34 – dažādu pārtikas produktu, piemēram, mērču, dresingu, konservēto produktu, dzērienu un gatavo maltīšu kategorijās.