Vienlaikus šajā laikā ir noslēgta sadarbība ar 4000 pārdevējiem Baltijas līmenī. Plānots, ka "Marketplace" pārdošanas apjoms 2023. gadā sasniegs jau 100 miljonus eiro.
"Marketplace" darbību sāka 2019. gada septembrī, līdz gada beigām platformas pārdošanas apjomiem sasniedzot 71 tūkstoti eiro. 2020. gadā pārdošanas apjomi platformā pieauga līdz 7,6 miljoniem eiro, 2021.gadā līdz 39,7 miljoniem, savukārt šogad partneru preces pārdotas 34,2 miljonu eiro vērtībā.
"Koncentrējāmies uz pakalpojumu attīstību visos tirgos, kā arī sadarbības procesa pilnveidošanu ar pārdevējiem," akcentē platformas pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols, akcentējot, ka darbības sākšana neilgi pirms Covid-19 pandēmijas izrādījās daudzu uzņēmumu biznesa nepārtrauktības balsts, jo "Marketplace" kļuva par e-komercijas kanālu brīžos, kad klātienes veikalu darbība tika uz laiku apturēta.
Arī šī gada ģeopolitiskie satricinājumi, Krievijai sākot pilna mēroga karu Ukrainā, biznesam uzlika jaunus pārbaudījumus. Viņš atzīst, ka ģeopolitiskā situācija ir atstājusi savu ietekmi ne tikai platformas tirgotājiem un "220.lv" sadarbības partneriem, bet arī uz pašu grupu. Vienlaikus tiek prognozēts, ka nākamgad tirgus apstākļi būs labvēlīgāki. Tāpat tiek paredzēts, ka Somijas tirgus pievienošana "Marketplace" visbeidzot īstenosies 2023. gadā, kas būs nozīmīgs solis Baltijas tirgum un "PHH Group" paplašināšanai.
Turpina K.Ozols: "Uzņēmuma stratēģiskais mērķis ir palielināt "Marketplace" darbības rādītājus visā grupā. Proti, pašreiz "220.lv" partneri nodrošina aptuveni 30% no visa uzņēmumu grupas apgrozījuma. Nākamajos divos gados šo rādītāju plānots palielināt līdz 50%."
Šo gadu laikā "Marketplace" darbinieku komanda no 10 cilvēkiem ir pieaugusi līdz 80 darbiniekiem, no kuriem 15 strādā Latvijā – "220.lv".
"PHH Group" ir viens no lielākajiem e-tirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs un Somijā. Grupa tika izveidota, apvienojot Lietuvā, Latvijā un Igaunijā bāzēto "Pigu Grupu" ar Somijas un Igaunijas mazumtirdzniecības gigantu "Hobby Hall". "PHH Group" pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Grupas e-komercijas platformas "Pigu.lt", "220.lv" un "Kaup24.ee" sortimentu veido vairāk nekā 4000 pārdevēju preces, piedāvājot aptuveni divu miljonus lielu preču sortimentu. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.