Privātpersonas ļoti seko līdzi degvielas cenām un brīvdienās, kad ir dažādas akcijas, degvielas pārdošanas apjoms var pieaugt par 60-80%, stāstīja AS "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Vība.
Vība atzīmēja, ka, runājot par degvielas patēriņu, ir jāizdala divi segmenti - biznesa un privātais segments. Biznesa segmentā pēc patēriņa datiem redzams, ka tas darbojas, pat par spīti augstajām energoresursu cenām. Šajā segmentā, salīdzinot ar pagājušo gadu, būtisks kritums nav novērots.
"Virši-A" valdes priekšsēdētājs norādīja, ka privātpersonu segmentā patēriņa samazinājums ir jūtams.
"Tas ir loģiski, jo saistībā ar energoresursu cenu kāpumu, inflāciju pirktspēja privātajā sektorā samazinās. Ja runājam par "Virši-A", tad atšķirībā no tirgus mums ir pieaugums abos šajos segmentos," teica Vība, piebilstot, ka ir gan ļoti jūtams, ka privātpersonu segmentā patēriņu ietekmē dažādās akcijas un loterijas, īpaši nedēļas nogalēs.
Vība uzsvēra, ka nedēļas nogalēs asajā cīņā starp konkurentiem degvielai tiek piemērotas atlaides, un, piemēram, "Virši-A" tīklā degvielas pārdošanas apjoms nedēļas nogalēs var pieaugt pat par 60-80% salīdzinājumā ar darba dienām, kad atlaides ir mazākas. "Tas nozīmē, ka privātpersonas ļoti seko līdzi cenām un novērtē dažādās atlaides," stāstīja Vība.