MISC 2.0 - 16917
Foto: Publicitātes attēli

Ir izstrādāts apvienotā jeb divlīmeņu autotransporta un dzelzceļa tilta pār Daugavu būvprojekta pamatrisinājums, tostarp ir veikti nepieciešamie ģeodēzijas darbi, kā arī specifiski ģeotehniskās izpētes darbi Daugavas upē, ekspertu diskusijā "Apvienotais tilts – "Rail Baltica" risinājums Daugavas abu pušu savienošanai" pauda AS "RB Rail" Tehniskais direktors Latvijā Ēriks Diļevs.

"Apvienotais tilts pār Daugavu ir viens no komplicētākajiem "Rail Baltica" infrastruktūras risinājumiem un unikāla būve pasaulē, kā arī šī brīža ģeopolitiskajā situācijā ieguvis vēl stratēģiskāku nozīmi kopējās reģiona savienojamības un mobilitātes stiprināšanā.

Šobrīd tuvojamies būvprojekta izstrādes noslēdzošajam posmam. Izstrādātie būvprojekta pamattrisinājumi paredz divas atdalītas autoceļa brauktuves ar divām joslām katrā braukšanas virzienā un papildu apstāšanas joslu augšējā tilta līmenī, kā arī dzelzceļa infrastruktūru pasažieru un kravas pārvadājumiem zemākajā līmenī. Kopējais tilta garums – 1,15 km. Izvēlētais konstrukcijas risinājums – tērauda kopņu sistēmas tilts ar augstumu līdz pat 12 m un masīviem balstiem Daugavā," stāstīja Diļevs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!