Salīdzinājumā ar iepriekšējiem diviem gadiem lidsabiedrības "airBaltic" pasažieri ir pārliecinātāki un mazāk piesardzīgi attiecībā uz turpmāko ceļojumu plānošanu – viņi veic biļešu rezervāciju krietni agrāk, iegādājas dažādus papildu pakalpojumus, lai atvieglotu ceļojumu un tamlīdzīgi, ziņo "airBaltic".
Pozitīvu biļešu rezervēšanas tendenci tā saista ar atceltajiem Covid-19 pandēmiju ierobežojumiem visā pasaulē un mazāku neskaidrību. Uzņēmums novēro stabili augošu pieprasījumu, kā arī pasažieru rīcība pakāpeniski atgriežas pirmspandēmijas līmenī.
Līdz šim 2022. gadā airBaltic pārvadājusi vairāk nekā 2,6 miljonus pasažieru, kas jau ir vairāk, nekā lidsabiedrība pārvadāja katrā no iepriekšējiem diviem gadiem 12 mēnešos kopumā. Šie rezultāti norāda uz izteiktu pieprasījumu pēc ceļojumiem
Lidsabiedrība novērojusi arī pirmspandēmijas periodam līdzīgu tendenci, pasažieriem rezervējot biļetes īpašiem brīžiem un svinībām, piemēram, skolēnu brīvlaikam rudenī, vasaras saulgriežu brīvdienām, slēpošanas ceļojumiem ziemā un tamlīdzīgi. Atpūtas braucienus joprojām pasažieri turpina rezervēt savlaicīgāk nekā, piemēram, īso brīvdienu vai biznesa ceļojumus.
Elastīgums pēc biļetes iegādes airBaltic lidojumam ir viena no galvenajām jomām, kuras virzienā lidsabiedrība ir strādājusi, lai pēc pandēmijas piedzīvošanas vēl vairāk attīstītos. Tāpat "airBaltic"pasažieriem piedāvā dažādus papildus produktus un pakalpojumus.
Lidsabiedrība atgādina - jo agrāk pirms lidojuma tiek iegādātas biļetes, jo pieejamāka ir to cena.
AS "Air Baltic Corporation" savieno Baltijas reģionu ar vairāk nekā 70 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS. Tā nodarbina vairāk nekā 2000 darbinieku. "airBaltic" nodrošina vairāk nekā 2,5% no Latvijas IKP. airBaltic veic lidojumus ar 36 Airbus A220-300 lidmašīnām. Akciju sabiedrība ir dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 97,96% akciju, kamēr pārējiem akcionāriem pieder 2,04%.