Salīdzinājumā ar iepriekšējiem diviem gadiem lidsabiedrības "airBaltic" pasažieri ir pārliecinātāki un mazāk piesardzīgi attiecībā uz turpmāko ceļojumu plānošanu – viņi veic biļešu rezervāciju krietni agrāk, iegādājas dažādus papildu pakalpojumus, lai atvieglotu ceļojumu un tamlīdzīgi, ziņo "airBaltic".
Pozitīvu biļešu rezervēšanas tendenci tā saista ar atceltajiem Covid-19 pandēmiju ierobežojumiem visā pasaulē un mazāku neskaidrību. Uzņēmums novēro stabili augošu pieprasījumu, kā arī pasažieru rīcība pakāpeniski atgriežas pirmspandēmijas līmenī.
Līdz šim 2022. gadā airBaltic pārvadājusi vairāk nekā 2,6 miljonus pasažieru, kas jau ir vairāk, nekā lidsabiedrība pārvadāja katrā no iepriekšējiem diviem gadiem 12 mēnešos kopumā. Šie rezultāti norāda uz izteiktu pieprasījumu pēc ceļojumiem