Veikalu tīkls par dzīves dārdzību: divkāršojies pieprasījums pēc akcijas precēm
Foto: Publicitātes foto/"top!"
Veikalu tīklā "top!" vidējā pirkuma grozs ir sarucis, taču pircēji iepērkas biežāk, tādējādi secināms, ka pirkumi kļuvuši pārdomātāki. Īpaši tas jūtams lielākajos veikalos, stāsta valdes locekle Ilze Priedīte.

Tāpat ir divkāršojies pieprasījums pēc akcijas precēm un samazinājies pieprasījums pēc premium klases produktiem – tie pircēju grozos nonāk mazāk nekā pērn.

Turpinās jau kovida kulminācijas laikā novērotā tendence, ka pircēji vairāk sākuši gatavot mājās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!