"Esam novērojuši, ka bioloģiskos pārtikas produktus visbiežāk pērk konkrēta auditorija, kas ikdienā pastiprināti pievērš uzmanību produktu izcelsmei, sastāvam un tam, kādu pārtiku vispār kopumā lieto uzturā," komentē "Rīgas Dzirnavnieks" tirdzniecības un loģistikas direktore Iveta Švarce, "pēdējos gados gan no valsts puses, gan dažādas privātas iniciatīvas cilvēkus aicina aizdomāties par to, ko viņi ēd, tāpēc tieši bioloģiskie produkti gūst lielāku atzinību."
Tāpat "Rīgas Dzirnavnieks" novērojis, ka cilvēki arvien lielāku uzmanību pievērš produktu cenai veikalu plauktos. Tā kā milti un auzu pārslas ir tā saucamie bāzes produkti, to cenas būtiski neietekmē kopējā pārtikas groza budžetu. "Mums kā ražotājiem vairāk jādomā par to, lai piedāvātu konkurētspējīgas cenas, tostarp arī dažādas akcijas, lai Latvijas iedzīvotāji varētu savā ikdienā ēst kvalitatīvi," klāsta Švarce, piebilstot, ka tas attiecas arī uz bioloģiskajiem produktiem.