Kopš vasaras vērojamas izmaiņas Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumos: cilvēki apdomīgāk piepilda savus pārtikas grozus, dodot priekšroku akcijas precēm un izdevīgākajiem piedāvājumiem, liecina "Rimi Latvia" novērojumi.
Tomēr sabiedrība nav gatava pavisam atteikties no iecienītajiem produktiem; biežāk izvēlas dažādas to alternatīvas.
Latvijas pircēji ātri pielāgojas tirgus situācijai – kā rāda Rimi apkopotie dati, cilvēki pērk mazāk un mēģina ietaupīt, biežāk izvēlas akcijas preces un iepērkas vairākos veikalos, meklējot izdevīgākos piedāvājumus. Arī aptaujas liecina, ka 88% Latvijas iedzīvotāju jau jūlijā bija nobažījušies par mājsaimniecību izdevumiem rudenī un ziemā, kas atspoguļojas arī iepirkšanās paradumos.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit