"Grūtākais ir uzaudzēt to lielo bumbu un panākt, lai tā ripotu. Ja izdodas to palaist pa kalnu, tālākais jau aiziet," viņš turpina šo domu.
Sākums uzņēmējdarbībā bijis sarežģīts, jo neviens Blinda idejai tā īsti neesot ticējis. "Bija vairāki, kas teica – kāds vēl Latvijas zīmols, esi sasapņojies!" stāsta Blinds. Tad un vēlāk arī tirdzniecībā būtiska bijusi tieši paša pārliecība par savu biznesa ideju. "Man daudzi ir teikuši, ka es runāju ar tādu pārliecību, ka manu produktu nevar nenopirkt," viņš saka.
Ne viss gan biznesa attīstībā ir bijis "kā pa sviestu". Piedzīvota arī neizdevusies sadarbība ar partneriem ASV. Vēl viena mācība gūta, izvēloties produktu krāsas.
Par savu biznesa mentoru Blinds sauc uzņēmēju Normundu Bergu, kurš devis ļoti labus padomus.
"Delfi Bizness" rakstu sērijā par biznesa mācībām dažādu nozaru uzņēmēji, praktiķi dalās ar gūtajām atziņām, atklāj veiksmes formulas elementus, kā arī stāsta par rūdījumu, ko devusi uzņēmējdarbība, tostarp arī kļūdoties. Viņu pieredzes stāsti lasāmi šeit.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv