ceļojums auto suns
Foto: Shutterstock
Aiz mājokļa iegādes auto ir otrs dārgākais cilvēka vai ģimenes pirkums. Tādēļ nav pārsteigums, ka auto koplietošanas platformu ieguldījumi savas darbības attīstībā ir mērāmi miljonos eiro. Koplietošanas auto izmantošana kļūst aizvien populārāka, par to liecina gan jaunu spēlētāju ienākšana šajā tirgū, gan esošo izplešanās. Par savu lielāko konkurentu tās uzskata nevis citus līdzīgus uzņēmumus, bet gan privāto auto, un cer, ka paradumu maiņa liks arvien vairāk autovadītājiem pārsēsties no sava auto stūres un biežāk izmantot īslaicīgas auto nomas pakalpojumu.

Investīcijas vismaz 28 miljonu eiro apmērā

Pirmā auto koplietošanas platforma, kas sāka darbu Latvijā, bija "Carguru" – tās pirmās 12 "Toyota Yaris" hibrīdauto Rīgas ielās parādījās 2017. gadā. "IT risinājuma izstrāde un citi sagatavošanas darbi aizņēma gandrīz gadu," "Delfi Bizness" sacīja "Carguru" vadītājs Vladimirs Reskājs. Lai gan viņš neatklāja, cik lielas investīcijas ieguldītas darba sākšanai Latvijā, visticamāk, tās sākotnēji bija mērāmas vairākos simtos tūkstošu eiro. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!