Piktogramma uz asfalta.
Foto: Evija Trifanova/LETA
Sarūkot mazumtirdzniecības apjomiem, degvielas tirgotāji Latvijā sīvā konkurencē cīnās par katru klientu, viens par otru skaļāk sludinot dažādas atlaides un citus ieguvumus. Lai gan no patērētāju viedokļa ir izaicinājums neapjukt šajā piedāvājumu gūzmā, novērojams, ka autobraucēji pielāgojas zemāko cenu "ķeršanai", piemēram, sava spēkrata bākas uzpildīšanu atliekot uz brīvdienām.

Lielākie degvielas tirgotāji "Delfi Bizness" stāsta, kāda šobrīd ir tirgus situācija un kādas atlaižu akcijas piemēro savam piedāvājumam.

Tirgotāji īpašu uzmanību velta arī tam, lai veidotu sev lojālo klientu loku.

"Vēsturiski degvielas patēriņam Latvijā ir izteikta korelācija ar iekšzemes kopproduktu (IKP). Ja šogad IKP tiek prognozēts tuvu 2%, tad ir saprotams, ka degvielas patēriņš nevar būtiski pieaugt," saka "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Vība. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!