Ķekavas apvedceļa projektā būvdarbi turpināsies bez tehnoloģiskā pārtraukuma. Darbu ietvaros būvēs pārvadus – uzstādīs veidņus un veiks stiegrošanu, kā arī piegādās objektā beramos materiālus – šķembas, granti un smilti. Labvēlīgos laikapstākļos paredzēts veikt arī komunikāciju izbūvi, zemes darbus un betonēšanu, informē VSIA "Latvijas Valsts ceļi".
Kopš būvdarbu sākuma 2021. gada decembrī Ķekavas apvedceļa trasē notiek ceļa konstruktīvo kārtu izbūve. Vairāk nekā pusē jaunās apvedceļa trases ir ieklāta asfaltbetona seguma apakškārta. Izbūvēti gandrīz 80% projektā paredzēto caurteku zem pamatceļa un darbi notiek pie visām jaunajām būvēm – pārvadiem, tuneļiem u.c. Ir pilnībā pārbūvēts maģistrālais ūdensvads pie Valdlaučiem, kā arī gāzes vads.
Baložu ielas satiksmes mezglā trases 9,1. km kopš novembra vidus satiksmei atvērts jaunizbūvētais tunelis, kas savieno Rāmavu un Baložus, un tur turpinās citi nepieciešamie būvdarbi. Gandrīz pabeigta arī Osvalda kanāla gājēju tuneļa izbūve, kā arī Ķekavas upītes, Osvalda kanāla un Misas kanāla caurtekas. Savukārt Butlera kanāla caurtekas izbūve ir pilnībā pabeigta.
Turpinās darbs pie pārvadiem satiksmes mezglos Ķekavas apvedceļa trases 10., 11,1., 16,1. un 23. kilometrā, kur atkarībā no būvdarbu apjoma paveikti 35–85% darbu. Pie Skujniekiem būvē prettrokšņu sienu, apvedceļa posmā pie Rīgas sākta autobusu pieturvietu izbūve.
Satiksme būvdarbu zonā ir organizēta pa jaunizbūvēto trases posmu paralēli A7 un Ķekavas ielu.
Ķekavas apvedceļa, t.sk. pamattrases, paralēlo ceļu, pārvadu un citas saistītās infrastruktūras tehniskā projekta izstrādi un būvdarbus īsteno privātais partneris AS "Kekava ABT" un tā piesaistītie apakšuzņēmēji, bet būvuzraudzību nodrošina SIA "Firma L4". Būvdarbus plānots pabeigt līdz 2023. gada beigām, savukārt ceļa uzturēšanu privātais partneris veiks vēl 20 gadus pēc būvdarbu pabeigšanas, līdz ar to visa PPP projekta pabeigšana plānota 2043. gadā.