Tādējādi, pēc aģentūras LETA aprēķiniem, "Tiamo grupas" apgrozījums šogad plānots divas reizes lielāks nekā 2021. gadā.
Taujāts par peļņu šajā gadā, Zukulis sacīja, lai arī peļņa ir plānota, par tās apmēru patlaban spriest vēl ir pāragri.
Vienlaikus Zukulis norādīja, ka apgrozījuma kāpumu lielā mērā ietekmē cenu kāpums. "Cenas kāpj un arī uzņēmuma apgrozījums aug, bet tas nebūt neatspoguļo kopējos biznesa rezultātus," skaidroja kompānijas valdes priekšsēdētājs, piebilstot, ka klientu skaita ziņā kompānija nav sasniegusi līmeni, kāds bija "Tiamo grupas" struktūrvienībās pirms Covid-19 pandēmijas.
Tāpat Zukulis minēja, ka kopš 2020. gada "Tiamo grupa" atvērusi kopumā astoņas jaunas picērijas, investējot aptuveni divus miljonus eiro. 2022. gadā atklātas pāris jaunas struktūrvienības.
"Iepriekš esam daudz investējuši attīstībā, bet patlaban plānojam attīstības ātrumu samazināt," atzina Zukulis, piebilstot, ka nākamajā gadā iecerēts vairākas struktūrvienības renovēt, kā arī veikt iekārtu nomaiņu pret energoefektīvākām.
2021. gadā "Tiamo grupa" strādāja ar 8,021 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 6,8% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 27,4% un bija 255 784 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".
Uzņēmums reģistrēts 2003. gadā, un tā pamatkapitāls ir 142 268 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Aloizs Norkus (80%) un Monta Magone (20%). "Tiamo grupā" ietilpst vairākas "Čili Pizza" picērijas, kā arī restorāni "MO", "Olive", "Čello" un "Sushi Boom", kafejnīcas "Lotte Caffe", "Teātra kafejnīca", klubs un pludmales bārs "Cukurfabrik" Liepājā.