""D Screens" spēja pašu spēkiem gada laikā no A līdz Z Latvijā radīt lielāko (redzamais ekrāna diametrs ~92,5 collas) digitālo totēmu Baltijā ir apstiprinājums, ka jauno tehnoloģiju inovatīvs pielietojums un uzdrīkstēšanās spēj mainīt tirgus virzību. Vismaz 55 ekrānu uzstādīšana Rīgā tuvāko mēnešu laikā ir tikai viens no soļiem "D Screens" nākotnes attīstībā," pauž Ģirts Lagzdiņš, "D Screens" vadītājs.
Līdz 2021. gada sākumam vides mediji Latvijā pamazām digitalizējās, bet, salīdzinot ar kaimiņvalstīm, tas notika lēnāk. Pārmaiņas sākās līdz ar Rīgas domes izsludinātajām izsolēm par zemes nomas tiesībām Rīgā, kas paredzēja samazināt reklāmas formātu veidus, bet atļaut digitalizēt vides reklāmas konstrukcijas. Tas bija drosmīgs risinājumus gan pilsētai, gan uzņēmumiem, bet vienlaikus visiem Latvijā esošajiem vides medijiem bija vienādas iespējas attīstīt jaunus formātus.