Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI
Šā gada novembrī lidostā "Rīga" apkalpoti 434,3 tūkstoši pasažieru, kas ir labākais rādītājs kopš pandēmijas sākuma: pasažieru skaits šā gada novembrī no 2019. gada novembra atšķiras vairs tikai par piektdaļu, liecina operatīvie dati par lidostas darbības rezultātiem, informē lidostas pārstāvji.

"Vairākus mēnešus pēc kārtas tiešo pasažieru skaits no pirmspandēmijas rādītājiem atšķiras vien par aptuveni 10%. Lai gan Krievijas izraisītā kara dēļ nav bijis iespējams plānotajā apjomā nodrošināt tranzīta pasažieru apkalpošanu Rīgā, stabilie tiešo pasažieru skaita rādītāji liecina par pozitīvu kopējo atkopšanās tendenci pēc Covid-19 pandēmijas," norāda lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.

Pirmais ziemas lidojumu saraksta mēnesis iesācies pozitīvi, lai gan tradicionāli novembrī novērojams lielāks lidojumu skaita samazinājums. Arī gaisa kuģu piepildījums vairāk par 70% liecina par iedzīvotāju vēlmi ceļot. Pieprasītākie joprojām ir siltie galamērķi, kā arī lidojumi uz Lielbritāniju.

Kopš gada sākuma lidostā apkalpoti 4,9 miljoni pasažieru, kas ir par 140% vairāk nekā iepriekšējā periodā. Par 46%, salīdzinot ar pērno gadu, pieaudzis arī kopš gada sākuma apkalpoto lidojumu skaits: janvārī–novembrī šogad apkalpoti vairāk nekā 50 tūkstoši gaisa kuģu, bet gadu iepriekš – 34 tūkstoši.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!