Novembrī lielākais reklāmdevējs internetā bijis mazumtirgotājs "Rimi", kura reklāmas parādījušās 516 400 interneta lietotāju no datoriem, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētie dati.
Otrajā vietā ierindojas "Ksenukai", kura baneri sasnieguši 492 640 lietotājus, trešajā - "airBaltic" ar 488 480 lietotājiem, ceturtajā - "RD Electronics" ar 488 440 lietotājiem, bet piektajā vietā novembrī bija "Lidl", kura baneri sasnieguši 466 800 lietotāju no datoriem.
Sestajā vietā novembrī ierindojās "Bite Latvija" ar 457 320 lietotājiem no datoriem, septītajā vietā - "Pērc un Pārdod" ar 445 400 lietotājiem, astotajā - "Klondaika" ar 442 840 lietotājiem, devītajā - "cv.lv" ar 413 760 lietotājiem, bet topu noslēdz "Maxima", kura reklāmas novembrī sasniegušas 412 560 lietotāju no datoriem.
Tikmēr datos par videoreklāmām no datoriem pirmajā vietā novembrī ierindojas "Nintendo", kura videoreklāmas sasniegušas 238 640 lietotāju, otrajā vietā - "Lego" ar 235 120 lietotājiem, trešajā vietā - "Pērc un Pārdod" ar 231 880 lietotājiem, ceturtajā - "Pfizer" ar 226 040 lietotājiem, piektajā - "Tele2" ar 225 320 lietotājiem, bet sestajā - "Ikea" ar 224 600 sasniegtajiem lietotājiem.
Septītajā vietā datos par videoreklāmām no datoriem novembrī ierindojās "Purina" ar 221 120 lietotājiem, astotajā - "Creditea" ar 215 440 lietotājiem, devītajā - "Wolt" ar 213 440 lietotājiem, bet desmitajā - "Betsafe" ar 208 120 lietotājiem.
"Gemius" pārstāvji atzīmē, ka "AdReal" sistēmā katru dienu tiek apstrādāti apmēram četri miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā iekļauj apmēram 60 000 jaunu displeju un 5000 video reklāmu. Reklāmas tiek iedalītas 18 nozarēs.