MISC 2.0 - 18698
Foto: Publicitātes foto

Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2022. gadā, salīdzinot ar 2021. gadu, kāpis par 30,34%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro. Šogad uzņēmums fokusēsies uz digitālu un ilgtspējīgu risinājumu ieviešanu, ziņo "Hesburger"

"Lai gan 2022. gads ir bijis pārbaudījumiem pilns gan kara Ukrainā, gan energokrīzes un straujās inflācijas dēļ, esam piedzīvojuši ļoti strauju izaugsmi visās trīs Baltijas valstīs. To ietekmējuši vairāki faktori, piemēram, aktīva iedzīvotāju atgriešanās pie maltīšu ieturēšanas ārpus mājas, ko iepriekš liedza pandēmijas ierobežojumi. Tāpat nozīmīga ietekme bijusi "Hesburger" īpašajiem mēneša piedāvājumiem," skaidro "Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Nozīmīgs biznesa atbalsts ir arī daudzveidīgu pārdošanas kanālu pieejamība, radot iespēju veikt pasūtījumus uz vietas restorānos, auto kasē, izmantojot "Hesburger" mobilo aplikāciju un partnera piegādes servisu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!