"Riga Business School" izmēģinājusi interesantu inovāciju izglītības procesā – programmas "RBS Greenhouse" ietvaros vidusskolēniem tika dotas precīzi 45 sekundes, lai viesnīcas "Radisson" liftā angļu valodā sevi prezentētu potenciālajam darba devējam.
"Riga Business School" studentu piesaistes vadītāja Alīna Anete Birnika "Delfi Bizness" stāsta, ka ideja aizgūta no televīzijas šova un lielākais izaicinājums no organizatoriskā viedokļa bija tehniskais risinājums.
Toties jaunieši teic, ka, neraugoties uz satraukumu, šī ir visinteresantākā aktivitāte, kurā viņi piedalījušies.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv