Auron Coffee Roastery, Toms Bergs, Artūrs Dombrovskis
Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI
Lai stiprinātu tirgus pozīcijas, AS "Hestio" (pirms zīmola maiņas "A-Birojs"), investējot vairāk nekā 400 tūkstošus eiro, Rīgā, Imantā, uzsākusi kafijas ražošanu ar zīmolu "Freschezza". Pagaidām saražotais tiek piegādāts tikai uzņēmuma korporatīvajiem klientiem, bet, palielinot grauzdēšanas apjomus, ar laiku produkcija varētu nonākt arī mazumtirdzniecībā. Turklāt uzņēmums izskata iespēju pārpirkt kādu no konkurentiem ar mērķi iegūt sev lielāku tirgus daļu.

"Hestio" pārējie darbības virzieni ir biroja preču tirdzniecība, kafijas automātu, ūdens filtrācijas iekārtu un printeru noma, telpu uzkopšana, arī printeru kasetņu ražošana, kuru tas pārņēma, iegādājoties konkurentu SIA "Baltijas Biroju Serviss". 

Pērn, aptverot visus biznesa virzienus, uzņēmumam bija vairāk nekā astoņi tūkstoši biznesa un valsts, pašvaldību sektora klientu.

Patlaban vairāk nekā 800 uzņēmumu Baltijā katru dienu pagatavo kafiju, izmantojot "Hestio" iekārtas. Pirms diviem gadiem tika pieņemts lēmums investēt kafijas ražošanas biznesā, lai stiprinātu savu konkurētspēju kafijas iekārtu nomas tirgū, kā arī nodrošinātu klientiem piegādātās produkcijas nemainīgu kvalitāti. Kafijas grauzdētavas izveidē uzņēmums līdz šim ieguldījis vairāk nekā 400 tūkstošus eiro, bet, lai ražošanu attīstītu tālāk, sekos nākamā investīciju kārta.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!