Autotransporta direkcija (ATD) būtu gatava pārtraukt līgumus par reģionālo sabiedriskā transporta pārvadājumu nodrošināšanu ar Konkurences padomes (KP) atklātajā kartelī iesaistītajiem uzņēmumiem, piektdien medijiem atzina direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.
Tomēr tādā gadījumā citi pašmāju sabiedriskā transporta uzņēmumi tikai daļēji spētu nodrošināt pārvadājumus un būtu apdraudēta pakalpojuma nepārtrauktība. Tādēļ netiek izslēgta iespēja darbam Latvijā piesaistīt arī kaimiņvalstu – Lietuvas un Igaunijas – pārvadātājus.
Tomēr tādā gadījumā citi pašmāju sabiedriskā transporta uzņēmumi tikai daļēji spētu nodrošināt pārvadājumus un būtu apdraudēta pakalpojuma nepārtrauktība. Tādēļ netiek izslēgta iespēja darbam Latvijā piesaistīt arī kaimiņvalstu – Lietuvas un Igaunijas – pārvadātājus.
Lauzt vai vienoties
Šā gada janvārī KP paziņoja, ka tā atklājusi karteļa vienošanos starp trim uzņēmumiem, kuri nodrošina sabiedriskā transporta pārvadājumus ar autobusiem reģionos. KP izpētē secināja, ka AS "Liepājas autobusu parks" (LAP), SIA "Latvijas Sabiedriskais autobuss" un AS "Nordeka" apmainījās ar komerciāli sensitīvu informāciju, tai skaitā par dalības nosacījumiem iepirkumos, vienojoties par piedalīšanos vai nepiedalīšanos konkrētās lotēs, lai katrs spētu iegūt pakalpojuma sniegšanas tiesības maršrutos maksimāli pietuvināti noteiktajai robežai vienam pretendentam – 15 miljoni kilometru gadā.
Godiņš piektdien medijiem atzina, ka ATD būs gatavs lauzt līgumu ar visiem KP konstatētajā kartelī iesaistītajiem, kad konkurences uzraugu lēmums būs galējs, neapstrīdams un nepārsūdzams.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv