SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP), turpinot digitālo risinājumu ieviešanu ikdienas pakalpojumu sniegšanā, ieviesusi mūsdienīgu saziņas platformu, kur komunicēt ar pārvaldnieku. Virtuālais asistents Juris sniegs atbildes par kopības lēmumu pieņemšanu, norēķiniem, īpašumtiesību maiņu, reģistrēs avārijas pieteikumu vai nodrošinās saziņu ar klientu centru.
Tas ne tikai sniegs atbildes, bet arī reģistrēs un pieņems klientu iesniegumus, saka RNP valdes locekle Laila Keisele, uzsverot, ka uzņēmums ir pirmais nozarē, kurš piedāvā šādu risinājumu. "Līdz šim esam jau īstenojuši vairākas digitālas iniciatīvas, tās galvenokārt saistītas ar būtiski lielāku informācijas apjoma pieejamību vortālā e-parvaldnieks.lv," viņa klāsta.
Virtuālais asistents Juris ir RNP mājaslapā rnparvaldnieks.lv 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Šobrīd Juris vēl trenējas savā jaunajā amatā, atzīst RNP. Līdz šim projektā ieguldīti aptuveni 15 tūkst. eiro, taču vēl ir plānota tā attīstīšana un trenēšana, kam budžets vēl tiks precizēts.