Pirmoreiz pēc Covid-19 pandēmijas izstāde bija atvērta dalībniekiem un apmeklētājiem ārpus Japānas. Izstādei šogad bija vairāk nekā 70 tūkstoši apmeklētāju, un dalībnieku stendi bija izvietoti astoņās hallēs. Izstādi, tai skaitā LIAA organizēto Latvijas stendu, plaši apmeklēja ne tikai Japānas, bet arī Dienvidkorejas un Taivānas pārstāvji.
"Delfi Bizness" uzrunātie uzņēmēji dalās iespaidos par šo no Latvijas tik atšķirīgo tirgu.
Dažas no rakstā paustajām uzņēmēju atziņām:
- "Japāna ir Āzijas tirgus "spogulis", jo visas valstis skatās uz precēm, kuras tur tirgo. Ja prece tiek tirgota Japānā, tā ir labākā vizītkarte."
- "Šis tirgus ir piemērs visiem, kas saka, ka konservi ir pagātne."
- "Jārēķinās, ka visi nosūtītie produktu paraugi tiks rūpīgi izanalizēti un rezultāti salīdzināti ar attiecīgajām specifikācijām. Iegūtie rezultāti turpmākas sadarbības gadījumā būs etalons nākamajiem sūtījumiem, kur pat visnenozīmīgākā novirze var tikt uzskatīta par piegādes noteikumu pārkāpumu."
- "Mums "FoodEx" Japānā pagāja vienkārši lieliski!"
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv