Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" izstrādājis e-rīku elektrotīkla bojājumu pieteikšanai mājaslapā, "Delfi Bizness" pavēstīja "Sadales tīkla" pārstāvji.
Poga "Pieteikt bojājumu" atrodama "Sadales tīkla" mājaslapas pirmajā skatā, un to ir iespējams izmantot arī viedtālrunī. Spiežot uz to, klients varēs izvēlēties ziņot par elektroapgādes pārtraukumu, sprieguma svārstībām vai pamanītiem "Sadales tīkla" infrastruktūras bojājumiem. Bojājuma novēršanas gaitai klients pēcāk varēs sekot līdzi digitālajā kartē (sadaļā "Pieteikumi") - līdzās adresei būs redzams pieteiktā bojājuma statuss. Proti, klients varēs tikt informēts, kad pieteikums nodots meistariem, redzēt, ka meistari ir ceļā uz bojājuma vietu, ka jau notiek darbi vai pārliecināties, ka darbi ir pabeigti. Statusa informācija atjaunojas ik pēc 15 minūtēm.
Bojājuma pieteikšana un tālāka informācijas koordinēšana notiek pilnībā automatizēti. Integrācija ar uzņēmuma dispečervadības un citām sistēmām, kā arī digitālo karti nodrošina iespēju sekot bojājuma novēršanas statusam digitālajā kartē 24/7.