Foto: Pexels
Šogad Latvijas e-komercijas gada balvai “Ekomercijas Zvaigzne 2023” pieteikušies 274 e-veikali, "Delfi Bizness" informēja balvas organizatori.

Konkursa finālistus izvēlēsies profesionāla žūrija, kas sastāv no Latvijas un Baltijas nozares ekspertiem.

Šogad konkursa stratēģiskais partneris ir loģistikas uzņēmums "Omniva" un konkursa kopējā balvu fonda vērtība ir 20 000 eiro, kas tiks pasniegta Latvijas labākajiem interneta veikaliem e-komercijas gada balvas uzvarētāju godināšanas ceremonijā 2. jūnijā.

Visvairāk pieteikumu saņemti kategorijās “mazais bizness”, “nozaru veikali” un “ražotāji”. Šogad konkursā ieviesta arī jauna kategorija “jaunuzņēmumi” jeb startups.

Dalībnieki tiks vērtēti pēc šādiem kritērijiem – mājaslapas dizains, lapas performance un lietojamība. Tiks izvērtēta pieteikto e-veikalu dizaina atbilstība zīmola biznesa mērķiem, kā arī tas, vai mājaslapā izmantoti mūsdienīgi web dizaina principi un inovācijas.

Kamēr tiek apkopoti un vērtēti šī gada pieteikumi, lai veicinātu vēl lielāku nozares dalībnieku izpratni un prasmes, veidojot savas e-komercijas vietnes un attīstot savu uzņēmējdarbību ārpus Latvijas robežām, vēl tiks rīkoti dažādi izglītojoši pasākumi - diskusijas un raidieraksti jeb podkāsti, semināri un radošas darbnīcas.

E-komercijas galveno balvu jeb Grand Prix iepriekšējos gados ieguvuši tādi veiksmīgi Latvijas e-komercijas uzņēmumi kā “Azeron”, kas ražo un eksportē unikāla dizaina ergonomiskus datorspēļu kontrolierus, inovatīvu velosipēdu pārvalku ražotājs “Velosock”

Konkurss “Ekomercijas Zvaigzne” pirmo reizi norisinājās 2021. gadā, un tā mērķis ir izcelt labākos e-komercijas uzņēmumus Latvijā desmit dažādās kategorijās, vērtējot trīs galvenos kritērijus: e-veikala lietojamību, dizainu un inovācijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!