Delfi foto misc. - 82174
Foto: Unsplash
Sūtījumu piegādes kompānija SIA "Itella Logistics" pērn strādājusi ar 632,42 tūkstošu eiro zaudējumiem pretēji 266,53 tūkstošu eiro peļņai gadu iepriekš, liecina "Lursoft" Klientu portfeļa publiskotā informācija.

"Finanšu rezultāts galvenokārt bija saistīts ar globālo notikumu ietekmi, kuru rezultātā strauji pieauga pakalpojumu ražošanas izmaksas, jo īpaši sauszemes kravu pārvadājumu segmentā, klientu vēlmi un spēju pielāgoties nepieciešamajām cenu izmaiņām," teikts SIA "Itella Logistics" vadības ziņojumā.

Tai pat laikā uzņēmuma apgrozījums, salīdzinot ar 2021. gadu, pagājušajā gadā palielinājies par 8,21%, sasniedzot 10,24 miljonus eiro.

"Lursoft" dati rāda, ka 2022. gadā uzņēmumā strādāja 97 darbinieki. Valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās SIA "Itella Logistics" pērn kopumā samaksājusi 577,43 tūkstošus eiro, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī 295,74 tūkstošus eiro.

Pagājušajā gadā SIA "Itella Logistics" turpināja investēt "Smartpost" tīkla un IT sistēmu attīstībā, kas jau tuvākajā laikā uzņēmumam nodrošināšot augstāku klientu apkalpošanas kvalitāti un labāku klientu pieredzi.

Šogad SIA "Itella Logistics" nemainīgi savas aktivitātes vērsīs izmaksu optimizācijas un operatīvo procesu virzienā, jo īpaši paku sūtījumu piegādes segmentā. Kopā ar mātesuzņēmuma stratēģijas uzstādījumiem notiks kravu pārvadājumu pakalpojumu reorganizācija un esošo procesu optimizācija.

"Ņemot vērā e-komercijas izaugsmi, nākamajā gadā ieplānota noliktavas pakalpojumu pilnveidošana, izmantojot jaunu IT sistēmu, lai pielāgotos esošajām tirgus attītības tendencēm," skaidro SIA "Itella Logistics".

Uzņēmuma mērķis ir turpināt paplašināt "Smartpost" paku termināļu skaitu un ieviest jaunus piegādes pakalpojumus sūtījumu piegādē.

SIA "Itella Logistics" kapitāldaļu turētājs ir somu "Posti Group Oyj".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!