Uztura bagātinātāju ražotājam "Silvanols" 2022. gadā izdevies palielināt apgrozījumu par 57,5%, tam nedaudz pārsniedzot piecus miljonus eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa pērn sasniegusi 306 tūkstošus eiro, liecina "Lursoft" pieejamais uzņēmuma gada pārskats.
"Silvanols" ir Latvijā ražoto uztura bagātinātāju tirgus līderis. Uzņēmums atzīmē, ka to ietekmējusi pandēmija, kuras laikā audzis pieprasījums pēc tās ražotājiem produktiem "GoImmune" un "GoRespiro", kā arī būtiski audzis pieprasījums pēc tā ražotajiem produktiem sāpošam kaklam ar "Faringo" preču zīmi.
Uzņēmums pērn veicis arī vairākus ieguldījumus, tostarp izpētē un attīstībā ieguldīti 85 tūkstoši eiro. "Silvanols" pērn turpinājis vairāku produktu reģistrāciju Baltijas tirgū, lai tos varētu tirgot interneta veikalos Baltijas valstīs. Uzņēmums arī attīsta e-komerciju, meklējot jaunus produktu pārdošanas kanālus. Pērn uzņēmums arī iegādājies jaunas iekārtas, tādējādi veicinot efektivitāti un procesu modernizāciju.