Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izveidojusi un prezentējusi Latvijas valsts tēla stratēģiju "missionLatvia", kuras mērķis ir panākt vienotu Latvijas pozicionējumu un veidot pievilcīgu valsts tēlu, lai piesaistītu ārvalstu investīcijas.
"missionLatvia" jeb valsts ar misiju ir Latvijas starptautiskais pozicionējums, ar kuru tiks veidotas asociācijas globālā mērogā, kā par valsti, kas apzinās pārmaiņu nepieciešamību un rīkojas kopēja mērķa vārdā. "missionLatvia" stratēģija paredz arī vienotu pieeju, kā stāstīt par Latviju starptautiski, ar vienotu komunikācijas materiālu palīdzību. Tāpat valsts tēla stratēģiskais mērķis ir iestāties par dabas un ilgtspējas vērtībām, atbalsot un veicinot inovāciju attīstību Latvijas mērogā, klāsta LIAA.
Ar valsts tēlu turpmākajos trīs gados paredzēts kāpināt piesaistīto investīciju apjomu līdz 2,45 miljardiem eiro. Paredzams, ka ar "missionLatvia" pozicionējumu izdosies palielināt arī gada vidējo nomaksāto nodokļu apjomu par 150 miljoniem eiro, veicināt eksportu par 300 miljoniem eiro, kā arī palielināt ieguldījumus pētniecībā un attīstībā par vidēji 35 miljoniem eiro gadā.