RPSIA "Rīgas satiksme" apgrozījums 2022. gadā palielinājies par 4,7%, sasniedzot 168,7 miljonus eiro, liecina "Lursoft" pieejamais gada pārskats.
2022. gadā kopējais finansējums no pašvaldības un valsts budžeta veidoja 123,77 miljonus eiro. Pasažieru pārvadātāja peļņa sarukusi no 3,05 miljoniem eiro 2021. gadā līdz 1,25 miljoniem eiro pērn.
2022. gadā RPSIA "Rīgas satiksme" bija darba devējs 3390 darbiniekiem. Uzņēmums nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā pērn samaksājis 34,67 miljonus eiro, tostarp 19,6 miljonus eiro valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 9,86 miljonus eiro iedzīvotāju ienākuma nodoklī.
2022. gada beigās RPSIA "Rīgas satiksme" apkalpoja Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisijā apstiprinātus 51 autobusu maršrutus, 21 trolejbusu maršrutus un 5 tramvaju maršrutus. Autobusu maršrutu kopējais garums veidoja 875 km, tramvaju maršrutu garums – 59 km, bet trolejbusu – 210,7 km. Gada pārskata beigās uzņēmuma rīcībā bija 867 sabiedriskie transporta līdzekļi, tostarp 473 autobusi, 113 tramvaju vagoni, 46 zemās grīdas tramvaji un 235 trolejbusi. Jānorāda, ka 2022. gada divpadsmit mēnešos uzņēmums pārvadāja 93 271 tūkst. pasažieru, kas ir par 26% vairāk nekā 2021. gadā.
Iesniegtajā gada pārskatā par nākotnes plāniem RPSIA "Rīgas satiksme" norādījusi, ka 2023. gadā tiks pabeigta vairāk nekā desmit būvprojektu izstrāde (sliežu ceļu un pieturvietu pārbūve, apakšstaciju iekārtu modernizācija un ēku pārbūve, kontakttīkla un kabeļu tīkla atjaunošana).
Uzņēmums plāno arī papildus iegādāties iekārtas piecu apakšstaciju rekonstrukciju ietvaros, kā arī turpināt iesāktos apakšstaciju modernizācijas darbus, iegādājoties televadības iekārtas. Lielākais objekts, kurā tiks uzsākti būvdarbi, ir 5. tramvaja depo pārbūve, darbu kopējās būvdarbu izmaksas plānojot aptuveni 30 miljonu eiro apmērā.
Projektā "Elektroautobusu iegāde Rīgas valstspilsētai" 2023. gadā uzņēmums paredzējis saņemt 35 elektroautobusus, veikt to testēšanu un pieņemšanu ekspluatācijā.