AS "Printful Latvia" apgrozījums 2022. gadā audzis par 11,79%, sasniedzot 78,89 miljonus eiro, liecina "Lursoft" pieejamais gada pārskats. Līdz ar apgrozījumu palielinājusies arī uzņēmuma peļņa, kas pērn pieaugusi līdz 6,15 miljoniem eiro pēc nodokļu nomaksas.
Pārskata gadā AS "Printful Latvia" un koncerns turpināja attīstīt programmatūras risinājumus, noslēdzot sadarbības ar tādiem stratēģiski svarīgiem partneriem kā "Shopify Plus", "TikTok Shop" un BASE, kā arī pievienojot iespēju klientiem veikt norēķinus ar kriptovalūtu.
Papildu tam AS "Printful Latvia" pērn aktīvi attīstīja dažādus videi draudzīgus ražošanas risinājumus, kā rezultātā tika ieviests jauns pakalpojums, kas izstrādāts no pārstrādātas plastmasas, un videi saudzīgāka izšūšanas tehnoloģija. Pārskata gadā arī ieviesti vairāki jauni apdrukas un izšūšanas produkti, kā arī jauni grafiskā dizaina pakalpojumu risinājumi, lai saglabātu uzņēmumu konkurētspēju tirgū.