Foto: Publicitātes attēli

AS "Printful Latvia" apgrozījums 2022. gadā audzis par 11,79%, sasniedzot 78,89 miljonus eiro, liecina "Lursoft" pieejamais gada pārskats. Līdz ar apgrozījumu palielinājusies arī uzņēmuma peļņa, kas pērn pieaugusi līdz 6,15 miljoniem eiro pēc nodokļu nomaksas.

Pārskata gadā AS "Printful Latvia" un koncerns turpināja attīstīt programmatūras risinājumus, noslēdzot sadarbības ar tādiem stratēģiski svarīgiem partneriem kā "Shopify Plus", "TikTok Shop" un BASE, kā arī pievienojot iespēju klientiem veikt norēķinus ar kriptovalūtu.

Papildu tam AS "Printful Latvia" pērn aktīvi attīstīja dažādus videi draudzīgus ražošanas risinājumus, kā rezultātā tika ieviests jauns pakalpojums, kas izstrādāts no pārstrādātas plastmasas, un videi saudzīgāka izšūšanas tehnoloģija. Pārskata gadā arī ieviesti vairāki jauni apdrukas un izšūšanas produkti, kā arī jauni grafiskā dizaina pakalpojumu risinājumi, lai saglabātu uzņēmumu konkurētspēju tirgū.

AS "Printful Latvia" nodrošina programmatūras risinājumu izstrādi, preču zīmju licencēšanas, drukas ārpakalpojumus un izsūtīšanu gala patērētājiem, mārketinga, klientu atbalsta un piesaistes, tirgus izpētes, finanšu vadības, video un grafiskā dizaina, kā arī jaunu produktu izstrādes pakalpojumus.

"Lursoft" dati rāda, ka 2022. gadā AS "Printful Latvia" bija darba devējs 624 darbiniekiem, uzņēmumam valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās samaksājot 5,08 miljonus eiro, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī – 2,74 miljonus eiro. Pērn uzņēmums Valsts ieņēmumu dienesta administrētajos nodokļos kopumā samaksājis 9,08 miljonus eiro.

2017. gadā reģistrētā AS "Printful Latvia" patiesie labuma guvēji ir Inga Liberte, Lauris Liberts un Agris Tamanis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!