MISC 2.0 - 22604
Foto: Unsplash
Apģērbu atgriešana e-komercijā kļūst aizvien biežāka. Lai gan tas, no vienas puses, liecina par patērētāja informētību par savām tiesībām, uzņēmumiem tas izmaksā dārgi, raksta "Delfi.ee".

Pirms gada saskaņā ar Igaunijas e-komercijas asociācijas datiem atgriešanas procents vidēji bija gandrīz 4%. Šodien, pēc viņu domām, tas jau ir 5,5%. Liels pieaugums bijis tieši apģērbu veikaliem, kur vidējais atgriezto preču īpatsvars jau pārsniedz 30% (pirms gada tas bija 20%).

Saskaņā ar e-komercijas asociācijas datiem, atgriezto preču daudzums ir pieaudzis lielākajā daļā nozaru: mēbeļu, sadzīves tehnikas un, zināmā mērā, arī pārtikas sektorā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!