VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ) izsludina atkārtotu iepirkumu kontroles dienestu infrastruktūras projekta īstenošanai Kundziņsalā, Uriekstes ielā 42, Rīgā.
Izvērtējot iepirkumā saņemtos piedāvājumus, tika secināts, ka pretendentu iesniegtie risinājumi pēc saimnieciskā izdevīguma kritērija neatbilst pasūtītāja izvirzītajām prasībām un finanšu iespējām. Tādēļ pēc būvmateriālu cenu tendenču aktualizēšanas VNĪ pieņēma lēmumu precizēt tehnisko specifikāciju un izsludināt atkārtotu iepirkumu.
Būvuzņēmēji piedāvājumus var iesniegt līdz šā gada 24. jūlijam.
Iepriekš izsludinātajā iepirkumā par robežšķērsošanas vietas izveidi Kundziņsalā tika saņemti pieci pieteikumi. Piedāvājumus iesniedza SIA "AIMASA", "Panevėžio statybos trestas" AB, akciju sabiedrība "UPB", kā arī personu apvienība "NORDES & ACBR" un personu apvienību "SENSUM, BBA un AE". Būvuzņēmēju piedāvātās līgumcenas bija sākot no 25,8 miljoniem eiro, līdz 41,7 miljoniem eiro (bez PVN).
Projekta "Infrastruktūras izveide kontroles dienestu funkciju īstenošanai Kundziņsalā" ietvaros ir paredzēts izveidot jaunu, mūsdienu prasībām atbilstošu infrastruktūru kontroles dienestu - Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts robežsardzes un Pārtikas un veterinārā dienesta - funkciju īstenošanai, kā arī pārcelt Rīgas brīvostas muitas kontroles punktu no Uriekstes ielas 16, uz Uriekstes ielu 42, Rīgā, kas potenciāli mazinās ar Rīgas ostu saistītā transportu radīto negatīvo ietekmi uz Rīgas pilsētas satiksmes plūsmu un sekmēs Eiropas transporta tīkla (TEN-T) infrastruktūras attīstību.
Jauna RŠV punkta izbūve uzlabos arī dienestu darbinieku un robežšķērsotāju drošību un paātrinās un vienkāršos muitošanas procesu.
Jauno infrastruktūru plānots izveidot 5,9 ha lielā platībā līdz 2026.gada rudenim, darbus uzsākot jau 2023. gadā ar būvprojekta izstrādi. Projekta īstenošanai nepieciešamos līdzekļus piesaistīs no Latvijas Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna ietvaros piešķirtā granta finansējuma un valsts budžeta finansējuma. Kopējais šobrīd piesaistītais finansējums ir 39 miljoni eiro.